[Poetry] Singer Flower 3 - Inside His Window (ENG + INDO)

 



***


See the world and know it

(Melihat dunia dan mengenalnya)


The most simple and the highest

(Yang paling sederhana dan tertinggi)


I have seen everything

(Aku telah melihat semuanya)


I have heard everything

(Aku telah mendengar semuanya)



People stepped with rhythm

(Orang-orang melangkah dengan ritme )


He, who chose to walk quickly

(Dia, yang memilih berjalan dengan cepat)


She, who chose to walk quietly

(Dia, yang memilih berjalan dengan tenang)


With my eyes I understand them

(Dengan mataku aku mengerti mereka)



One group, they were flooded with sweat rain

(Satu rombongan, mereka di banjiri hujan keringat)


With steadfast showing the wound

(Dengan tabah memperlihatkan luka)


Walk without stopping and always looking ahead

(Berjalan tanpa henti dan selalu melihat kedepan)


Then stop at the end of their story

(Lalu berhenti di akhir kisah mereka)



Hands that were held successfully

(Tangan yang berhasil di genggam)


If that's their steps... if it's their hard work

(Jika itu langkah mereka... Jika itu kerja keras mereka)


With the abilities they sharpen

(Dengan kemampuan yang mereka asah)


With the strength they have

(Dengan kekuatan yang mereka miliki)


From my eyes I think they deserve to have it

(Dari pandangan mataku aku pikir mereka pantas memilikinya)



One group, they burst out laughing

(Satu rombongan, mereka tertawa terbahak-bahak)


Casually enjoying peace

(Dengan santainya menikmati kedamaian)


Walk quickly, walk slowly

(Berjalan dengan cepat, berjalan dengan lambat)


Occasionally stop on the spot without any will

(Sesekali berhenti di tempat tanpa ada kemauan)



A glimpse of the journey they took

(Sekilas melihat perjalanlan yang mereka tempuh)


I understand them, I recognize their decision

(Aku mengerti mereka, aku mengenali keputusan mereka)


Views in my window, they need protection

(Pandangan dalam jendelaku, mereka membutuhkan perlindungan)


Views in my window, they are enough to be happy

(Pandangan dalam jendelaku, mereka cukup untuk menjadi bahagia)


That's enough... as long as they are good, no problem

(Itu cukup... Selama mereka baik, tak masalah)



I believe in the view seen from my window

(Aku percaya dengan pemandangan yang dilihat dari jendelaku)


See the world and know it

(Melihat dunia dan mengenalnya)


The most simple and the highest

(Sesederhananya dan setinggi-tingginya)


I have seen everything

(Aku telah melihat semuanya)


I have heard everything

(Aku telah mendengar semuanya)



People stepped with rhythm

(Orang-orang melangkah dengan ritme)


They walk quickly or walk quietly

(Mereka berjalan dengan cepat atau berjalan dengan tenang)


With my eyes I understand them

(Dengan mataku aku mengerti mereka)


That's what I should understand

(Itulah yang seharusnya ku pahami)



Put myself together with them

(Menempatkan diriku bersamaan dengan mereka)


I walked with my rhythm

(Aku melangkah dengan ritme ku)


Choosing directions according to my purpose

(Memilih arah sesuai dengan tujuan ku)


I don't choose their path

(Aku tidak memilih jalan mereka)


My way, only I will take it

(Jalan ku, hanya aku yang akan menempuhnya)


***


Song of Singer Flower 3 - Inside His Window

By Character : Dandelion Horgan 

Novel : Underworld Prison - Eris's Blood

Author : Lazy Seven

Lazy Seven

The Most Lazy King : Enjoys doing anything related to his interests, such as drawing and making stories. There is only one weakness, exactly the same as his name, Lazy. (cough) please understand~(=´∇`=)

Post a Comment

Previous Post Next Post